
[ --/--/-- --:-- ] スポンサー広告 | TB(-) | CM(-)

コービー(バルサファン)

リンク: MY FIRST CRUSH - Photo Gallery - ESPN The Magazine.

PLUGGED IN
Pau Gasol grew up in Barcelona, so he keeps me in the loop. I follow games on the Internet, and even when we don't have time to watch, we talk about the team. Sasha Vujacic likes Madrid, so that leads to a lot of smack-talk in the locker room.



THE GOODS
I have a great jersey collection; Leo Messi threw his to me in the stands at the Olympics. I also have signed soccer balls from Pele for my kids and a picture with Diego Maradona.



好きなチームがバルセロナであることについて、コービー「バルセロナファンになったのは数年前で、ロナウジーニョがいた時からだ。・・・ポウ・ガソルがバルセロナ育ちなので、いろいろ情報をくれる。ネットで試合結果をチェックしてるし、試合を見る時間がなくてもバルサについて彼と話している。サシャ・ブヤシッチがマドリッドファンなので、ロッカールームで彼と激しく議論している。・・・ジャージのコレクションもしている。オリンピックのときメッシが観客席にいた僕にくれたやつとか、ペレのサイン入りボールとか、マラドーナと一緒に撮った写真などを持っているよ。」



[ 2009/02/03 09:53 ] | TB(0) | CM(2)

とかくセルフィッシュ呼ばわりされる彼ですけど、もしもフットボーラーだったのなら、神、以外の何者でもないですね。
[ 2009/02/05 18:52 ] [ 編集 ]

いや、もうバスケでも神でしょう。
[ 2009/02/05 21:23 ] [ 編集 ]

コメントの投稿













管理者にだけ表示を許可する

トラックバック:

この記事のトラックバック URL
http://airball2.blog.fc2.com/tb.php/1550-29f2957d







